U svom havljenom novom filmu Mark Jenkin istražuje posljedice pohlepe u malim sredinama. Andre Posmodi piše o filmu Mamac Marka Jenkina.
Nastavi čitatiNovozelanđanski redatelj Taika Waititi prošle je godine publiku oduševio crnom komedijom Jojo Rabbit kojom je na inovativan način obradio temu Drugog svjetskog rata. Michaela Ljubičić piše o filmu Jojo Rabbit Taike Waititija.
Nastavi čitatiKineski animatori Xi Chen i Xu An ponovno su publici Animafesta ponudili estetski besprijekoran i opor biser kratkometražne animacije. Bruno Sokolić piše o filmu Šestica redatelja Xi Chena i Xu Ana.
Nastavi čitatiKakvo god značenje nečemu ili nekome pridijelili, to postaje naš realitet s predumišljajem. Vesna Valić piše o filmu Crvena kornjača Michaela Dudoka de Wita.
Nastavi čitatiZF film koji izlazi iz uobičajene prakse nekritičnog obožavanja napretka znanosti i tehnologije. Doris Varga piše o filmu Misija: Duboki svemir, r: Claire Denis, 2018.
Nastavi čitatiVesna Valić piše o filmovima Mačka je uvijek ženska (r. Martina Meštrović, Tanja Vujasinović,2019. HR, LT) Nigdina (r. Neli Ružić, 2018, HR) i Biciklisti (r. Veljko Popović, 2018. HR, FR).
Nastavi čitatiLaura Pascu piše o filmu Ne ostavi traga Debre Granik.
Nastavi čitatiUz odjek svakog ponavljanja Kuća na pijesku stapa čovjeka sa svime što ga okružuje. Bartol Babić Vukmir piše o filmu Kuća na pijesku Ivana Martinca.
Nastavi čitatiHollywoodsko ignoriranje realnosti će nas izgleda ipak sve nadživjeti. Doris Varga piše o filmu Charlie Wilson’s War redatelja Mikea Nicholsa.
Nastavi čitatiUmjetnost u ruci, a moral na grani. Vesna Valić piše o filmu Oficir i špijun / J´accuse, Roman Polanski, 2019.
Nastavi čitati