Reklamacija vlastitog tijela jednom po jednom Louboutin štiklom. Matija Repač piše o filmu Prevarantice s Wall Streeta redateljice Lorene Scafaria.
Nastavi čitatiUz pomoć snage mraka i prirodnih elemenata, Vitalina Varela kroz korotu prolazi u bolje sutra. Tekst Bartola Babića Vukmira o filmu Vitalina Varela Pedra Coste.
Nastavi čitatiSimbolika koja sunovraćuje u neugodnu prošlost i nepodnošljivu sadašnjost. Mladen Bistrica o filmu Srbenka.
Nastavi čitatiMatija Repač za radionicu Kritičarski inkubator održanu na 13. Gledalištu KKZ-a piše o filmu Valovi svijesti Ive Gavrilović.
Nastavi čitatiVesna Valić za radionicu Kritičarski inkubator održanu na 13. Gledalištu KKZ-a piše o filmu Željka Radivoja Poslije kiše.
Nastavi čitatiPrikaz strasti kao najsnažnije vezivno tkivo u umjetnosti i obitelji. (Ema, r. Pablo Larraín, 2019)
Nastavi čitatiČavao u lijes sedme umjetnosti. (Blizanac, r. Ang Lee, SAD, 2019.)
Nastavi čitatiNetipična, ali ipak američka obitelj, nakon gotovo neumitnog brodoloma u završnom, ekstatičnom zagrljaju. Kamo si otišla, Bernadette, Richard Linklater, SAD, 2019.
Nastavi čitatiPrvi čovjek stavlja čovjeka u prvi plan. Prvi čovjek (r. Damien Chazelle, SAD, 2018)
Nastavi čitati3 dana u Quiberonu (r. Emily Atef, Njemačka, 2018.)
Nastavi čitati