Studija ljudske ranjivosti i banalnosti postojanja. Višnja Bunata Blagović piše o filmu O beskraju Roya Anderssona.
Nastavi čitatiO ljubavi i zaljubljivanju. Matija Repač piše o filmu Portret djevojke koja izgara, redateljice Céline Sciamma.
Nastavi čitatiHoće li se Bella ciao oriti na pruzi Rijeka - Budimpešta (Grad u koji moram putovati, Valentina Lončarić, 2019.)
Nastavi čitatiReklamacija vlastitog tijela jednom po jednom Louboutin štiklom. Matija Repač piše o filmu Prevarantice s Wall Streeta redateljice Lorene Scafaria.
Nastavi čitatiUz pomoć snage mraka i prirodnih elemenata, Vitalina Varela kroz korotu prolazi u bolje sutra. Tekst Bartola Babića Vukmira o filmu Vitalina Varela Pedra Coste.
Nastavi čitatiSimbolika koja sunovraćuje u neugodnu prošlost i nepodnošljivu sadašnjost. Mladen Bistrica o filmu Srbenka.
Nastavi čitatiMatija Repač za radionicu Kritičarski inkubator održanu na 13. Gledalištu KKZ-a piše o filmu Valovi svijesti Ive Gavrilović.
Nastavi čitatiVesna Valić za radionicu Kritičarski inkubator održanu na 13. Gledalištu KKZ-a piše o filmu Željka Radivoja Poslije kiše.
Nastavi čitatiPrikaz strasti kao najsnažnije vezivno tkivo u umjetnosti i obitelji. (Ema, r. Pablo Larraín, 2019)
Nastavi čitatiČavao u lijes sedme umjetnosti. (Blizanac, r. Ang Lee, SAD, 2019.)
Nastavi čitati