Analiza sekvenci filmova ‘Tri žene’ i 'Igrač’ Roberta Altmana
Povodom nedavne desetogodišnje obljetnice smrti velikog redatelja Roberta Altmana, na ovotjednoj analizi u petak 02. prosinca s početkom u 21 sat, bavimo se dvama njegovim filmovima. Gledat ćemo i komparirati uvodne sekvence filmova ‘Tri žene’ iz 1977. godine i 'Igrač’ iz 1992. godine.
Povodom nedavne desetogodišnje obljetnice smrti velikog redatelja Roberta Altmana, na ovotjednoj analizi u petak 02. prosinca s početkom u 21 sat, bavimo se dvama njegovim filmovima. Gledat ćemo i komparirati uvodne sekvence filmova ‘Tri žene’ iz 1977. godine i 'Igrač’ iz 1992. godine.
Iako poznat po suradnji sa scenaristima na svojim filmovima, scenarij filma 'Tri žene’ napisao je sam prema seriji svojih snova i tijekom samog snimanja čak nadopisivao dijelove. Film je to u kojem u snolikom okruženju tri žene povežu neobične emotivne veze, a navodno je inspiriran Bergmanovom 'Personom’.
Uvodna sekvenca filma 'Igrač’ vrhunska je majstorija snimljena u jednom kadru, a iako je sekvenca uvježbavana cijeli dan, nije bilo čvrstog scenarija, a dijalozi su improvizirani. Priča filma je poznata; holivudski producent počinje primati prijetnje smrću te zaključuje da mu ih šalje scenarist kojem je svojedobno odbio scenarij. Autor scenarija filma 'Igrač’ prema vlastitom romanu je Michael Tolkin.
Moderatori analize su članovi Kinokluba Zagreb, Višnja Vukašinović i Damir Juričić.
Ulaz je besplatan, a filmovi se prikazuju u edukativne svrhe.